سرزمین افتاب

سرزمین افتاب

به سرزمین افتاب خوش امدید این وبلاگ همراه با موضوعات اجتماعی، فرهنگی، سرگرمی و بیوگرافی افراد مشهور همراه با دانلودهای متنوع!
سرزمین افتاب

سرزمین افتاب

به سرزمین افتاب خوش امدید این وبلاگ همراه با موضوعات اجتماعی، فرهنگی، سرگرمی و بیوگرافی افراد مشهور همراه با دانلودهای متنوع!

عکس و داستان آخرین قسمت سریال از بوسه تا عشق


عکس و داستان آخرین قسمت سریال از بوسه تا عشق

قسمت آخر سریال شمیم عشق

 


درقسمت اخر این سریال لامیا پیش جمیل میره وبهش میگه جمیل من دوستت دارم.نمیدونم کی عاشقت

شدم.جمیل هم میگه من باور نمیکنم این یه معجزه است و همدیگر رو بغل میکنن.از طرفی کنان هم بایه دسته

گل میخوادبره پیش لامیا تا بهش بگه با من باش اما متوجه میشه که جمیل و لامیا میخوان باهم ازدواج کنن .

بنابراین با دل شکسته گل هارو میندازه و برمیگرده.

شایگا عمه جاویدان هم میخواد با صاحب پاشا ازدواج کنه . نعیمه هم که با یه نفر ازدواج کرده.جاویدان هم با

نامیکه.

درست در شب ازدواج لامیا وجمیل کنان یه اهنگ میسازه و روی کاغذ مینویسه ملک عزیزم دلم خیلی

برات تنگ میشه.بعد اسلحه رو در میاره وخودکشی میکنه و سریال به پایان میرسه.

قسمت آخر سریال شمیم عشق

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد