سرزمین افتاب

سرزمین افتاب

به سرزمین افتاب خوش امدید این وبلاگ همراه با موضوعات اجتماعی، فرهنگی، سرگرمی و بیوگرافی افراد مشهور همراه با دانلودهای متنوع!
سرزمین افتاب

سرزمین افتاب

به سرزمین افتاب خوش امدید این وبلاگ همراه با موضوعات اجتماعی، فرهنگی، سرگرمی و بیوگرافی افراد مشهور همراه با دانلودهای متنوع!

زندگی نامه برزو ارجمند


زندگی نامه برزو ارجمند




برزو ارجمند برادرزاده داریوش ارجمند در هفتم فروردین‌ماه سال ۱۳۵۴ در  مشهدمقدس متولد شد ، برزو ارجمند  خودش را مثل امیریل و امیرسام و بهار نسل دوم  ارجمندها خطاب می کند، برزو ارجمند دوره ابتدایی را با امیریل و امیرسام در دبستان  شیخ‌الاسلامی تا کلاس سوم بود و بعد به مدرسه شهرستانی و راهنمایی را در  مدرسه شهید مفتح درس خواند پس از آن به هنرستان سینا رفت . برزو ارجمند  لیسانس بازیگری  و کارگردانی از دانشگاه

آزاد تهران دارد و بیشتر در مجموعه‌های تلویزیونی  ایفای نقش می‌کند.از وقتی که یاد ش می آید یازده ماهه بوده است که توسط پدرش  روی صحنه تئاتر رفته و در سن سه، چهار سالگی برزو ارجمند  زمانی که پدرش رییس فرهنگ و  هنر شهرستان فردوس شده بود در نمایشنامه‌ای از ایشان به نام پریا همراه با  کودکان دیگر بازی کرد.


برزو ارجمند ابتدا از خانواده و با دیدن بازی فرامرز صدیقی در  فیلم دندان مار به صورت جدی تصمیم گرفتم که بازیگر شود.تقریبا تمام خانواده  ارجمند اهل موسیقی هستند و برزو ارجمندهم اولین سازش ملودیکا بود و بعد هم تمبک و  تار و در حال حاضر گیتار می‌نوازد و البته کار خوانندگی نیز می کند. برزو ارجمند در این  دوازده سالی که کار

حرفه‌ای انجام داده است حدودا سی سریال و پنج فیلم  سینمایی بازی کرده است. برزو ارجمند ازدواج کرده است و همسر برزو ارجمند از همکلاسی‌های  دانشکده‌اش بوده حدود ده سال همدیگر را می‌شناختند و دو سال است که ازدواج  کرده‌اند البته هنوز فرزند ندارند و همسر برزو ارجمند گریم و طراحی صحنه خوانده است و  بازیگر نیست.
فیلم نگار :

- مجموعه نون و ریحون (۱۳۸۹)
- مجموعه قهوه تلخ (۱۳۸۹-۱۳۸۸)
- سینمایی از ما بهترون (۱۳۸۸)
- سینمایی طهران،تهران (۱۳۸۸)
- مجموعه مرد دوهزارچهره (۱۳۸۸)

- مجموعه اشکها و لبخندها (۱۳۸۸)
- فیلم تلوزیونی طرقه (۱۳۸۷)
- مجموعه نردبام آسمان (۱۳۸۷)
- داستانی خاطرات الاغ مهربان (۱۳۸۷)
- مجموعه نشانی (۱۳۸۶)
- مجموعه یک وجب خاک (۱۳۸۶)
- مجموعه خواستگاران (۱۳۸۶)
- مجموعه ما چند نفر (۱۳۸۶)
- سینمایی محیا (۱۳۸۶ )
- مجموعه ساعت شنی (۱۳۸۵)
- مجموعه صاحبدلان (۱۳۸۵)
- سینمایی روز سوم (۱۳۸۵)

- سینمایی پروانه‌ای در مه (۱۳۸۴)
- مجموعه شبهای برره (۱۳۸۴)
- سینمایی انتخاب (۱۳۸۳)
- سینمایی جایی دیگر (۱۳۸۱)
- مجموعه زیر آسمان شهر (۱۳۸۱)
- سینمایی سفر سرخ (۱۳۷۹)


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد