سرزمین افتاب

سرزمین افتاب

به سرزمین افتاب خوش امدید این وبلاگ همراه با موضوعات اجتماعی، فرهنگی، سرگرمی و بیوگرافی افراد مشهور همراه با دانلودهای متنوع!
سرزمین افتاب

سرزمین افتاب

به سرزمین افتاب خوش امدید این وبلاگ همراه با موضوعات اجتماعی، فرهنگی، سرگرمی و بیوگرافی افراد مشهور همراه با دانلودهای متنوع!

اس ام اس عاشقانه


اس ام اس محبت آمیز, جدیدترین متن های عاشقان

  •  چــقــدر مــتــفــاوتـــنــد آدمــهــا . . .
    عــشــق بــرایی یــکــی دلــگــرمــی . . .
    و بــرای دیــگــری ســرگــرمــی . . .
  
  • ♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦
  • بیائید تا هستیم همدیگر را لمس کنیم، سنگ قبر احساس ندارد . . .
  • ♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦
  • پزشکی قانونی علت مرگ نامبرده را
    بسته شدن روزنه های امید ذکر کرد . . .
  • ♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦
  • “عشق” یعنی :اختیار بدی که نابودت کند
    اما
    “اعتماد” کنی که این کار را نمی کند . . .
  • ♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦
  • حیف که روی تو غیرت دارم
    وگرنه از همین سطر روسریت را برمیداشتم
    تا همه ببینند چه خیالی بافته ام از موهایت . . .
  • ♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦
  • ” سکوت “
    خطرناکتر از حرفهای نیشدار است
    کسی که سکوت میکند ،
    روزی
    ” سرنوشت “
    حرفهایش را به شما خواهد گفت
  • ♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦
  • آنقدر جای تو خالیست
    که هیچ گزینه ای آن را پر نمیکند حتی تمام موارد . . .
  • ♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦
  • شادی هایم هدیه به تو
    کم بودنش را بر من خرده مگیر
    این تمام سهم من از دنیاست . . .
  • ♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦
  • از استادى پرسیدند: آیا قلبى که شکسته بازهم میتواند عاشق شود ؟
    استادگفت :بله
    پرسیدند : آیا شما  تا کنون از لیوان شکسته اب خورده اید؟
    استادپاسخ داد :آیا شما به خاطر لیوان شکسته از آب خوردن
    دست کشیده اید!؟
  • ♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦
  • نه سرو و نه باغ و نه چمن می خواهم
    نه لاله نه گل نه نسترن می خواهم
    خواهم ز خدای خویش کنجی خلوت
    من باشم و آن کسی که من می خواهم . . .
  • ♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦
  • دختر :من حسودیم میشه…. موقعی که دخترا بهت نگاه میکنن!
    پسر :حسودی نکن عزیزم
    دختر :چرا؟!
    پسر :چون تو چیزی داری که اونا ندارن!
    دختر :چی؟
    پسر :♥ قلبم ♥
  • ♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦
  • در دل دردیست از تو پنهان که مپرس
    تنگ آمده چندان دلم از جان که مپرس
    با این همه حال و در چنین تنگدلی
    جا کرده محبت تو چندان که مپرس . . .
  • ♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦
  • بعضی وقتا تو دعوا فقط باید نگاه کنی! سکوت کنی!
    فحشاشو بده و بهونه هاشو به جون بخری!
    تموم که شد بغلش کنی و اروم. در گوشش بگی
    با من نجنگ ، من دوست دارم . . .
  • ♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦
  • دوستت دارم پریشان‌، شانه می‌خواهی چه کار؟
    دام بگذاری اسیرم‌، دانه می‌خواهی چه کار؟
    شرم را بگذار و یک آغوش در من گریه کن‌
    گریه کن پس شانه ی مردانه می خواهی چه کار؟
  • ♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦
  • خدایا من به کدامین دلتنگی خندیدم که این چنین دلتنگم . . .
  • ♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦
  • نگذار هرکسی از راه رسید با ساز دلت تمرین نوازندگی کند . . .
  • ♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦
  • پیش از “تو” چیزی نبود
    بعد از “تو” چیزی نیست
    با “تو” اما …
  • ♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦
  • یکباره بهانه ای به سر خواهم کرد
    تن پوش غم از قلب به در خواهم کرد
    بر شوق رسیدن تو دل خواهم داد
    هم دوش هوای تو سفر خواهم کرد . . .
  • ♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦
  • به سلامتی پدر بزرگا که یه بار هم خوجگل، جوجو، عسیسم نگفتن
    ولی با زنشون ۵۰ سال عاشقانه زندگی کردن . . .
  • ♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦
  • جای خالیت را انقدر با چشمانم آب میدهم که باز کنارم سبز شوی . . .
  • ♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦
  • خدایا مرا چه طعمی آفریدی
    که همه از من زود سیر میشوند . . .
  • ♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦
  • آنقدر دوست داشتنى هستى
    که ایستاده هم به دل مى نشینى . . .
  • ♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦
  • چای هایت را تلخ نخور
    یک بار نگاهم کن
    تمام قند های دلم را برایت آب میکنم . . .
  • ♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦
  • انگار میدان است… دلم را میگویم… هر که از راه میرسد دورش میزند
  • ♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦
  • به جرم اینکه دلم آه هست و آهن نیست
    کسی به جز تو در این روزگار با من نیست
    خوش آمدی… بنشین
    آفتاب دم کردم
    که چای دغدغه ی عاشقانه ی من نیست
  • ♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦
  • حرفی نزنی طاقت جنجال ندارم
    بدجور شکسته ست دلم حال ندارم
    درهای قفس باز و دلم عاشق پرواز
    از حس پریدن پرم و بال ندارم
  • ♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦
  • گاهی یک نگاه آنقدر مهربان است که چشم هرگز رهایش نمیکند
    گاهی یک عشق آنقدر ماندگار است که زمان حریفش نمیشود
    و گاهی یک دوست آنقدر عزیز است که قلب رهایش نمیکند !
  • ♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦
  • دختر کوچولو :چیکارم داشتی گفتی بیام اینجا؟
    پسر کوچولو :میشه با پسرای دیگه بازی نکنی؟
  • ♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦
  • آن چیزی که تنگ شده،
    دل است برای تو..
    وجهان است، برای من…
  • ♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦
  • اگه یه زن تو رو اونقدر دوس داشته باشه که از آرزوهاش به خاطرت بگذره
    از خدا یه عمر تازه بخواه…
    یه عمر واسه خوشبخت کردنش خیلی کمه!
  • ♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦
  • ادعای بی تفاوتی سخت است!
    آن هم
    نسبت به کسی که
    زیباترین حس دنیا را،
    با او تجربه کردی….!
  • ♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦
  • عاشقی یعنی بعد از دو ساعت اس ام اس بازی با عشقت
    شب که دلتنگش میشی دوباره میشینی
    همون اس ام اسای تکراری رو میخونی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد